Niektoré profesie, ako sú napríklad manažéri, trávia na stretnutiach hodiny týždenne. Ich pracovný rozvrh je väčšinou zložený zo schôdzok a porád, ktoré nie vždy splnia cieľ a očakávania. V niektorých prípadoch ide doslovne o mrhanie časom, ktorý by sa dal využiť omnoho lepšie.
Držte základných rád
Na pracovné stretnutia sa väčšinou používajú administratívne priestory priamo v budove, no niekedy sú využívané aj externé miesta. Veľmi dôležitým faktorom je, aby sa míting konal blízko pre vás a aj pre zvyšok pozvaných. Čím menej budete na stretnutie cestovať, tým viac času budete mať na ostatné povinnosti. Schôdzku by ste nemali zvolávať len tak pre nič za nič, ale len v prípade potreby. Nikto netúži sedieť hodinu alebo dve v jednom priestore s inými ľuďmi, s ktorými sa nemajú poriadne o čom baviť. Ak teda nemáte čo riešiť, schôdzku alebo poradu zbytočne nezvolávajte. Predtým, ako sa jej zúčastníte ,je dobré naplánovať aj jej dĺžku. Stretnutie by nemalo byť príliš dlhé, ale ani krátke. Vyriešiť by ste na ňom mali všetko podstatné a ihneď potom sa treba rozísť. To isté platí aj v prípade pozývania osôb. Tých, ktorí tam nie sú potrební nevolajte, zbytočne by ste ich oberali o drahocenný čas. Dobrým krokom je využívanie aj potrebnej technológie, no netreba to s ňou preháňať. Ak vediete poradu, dobre sa pred ňou pripravte. Pokojne si urobte poznámky, vďaka ktorým nič nezabudnete a neodbehnete od témy. Je dobré stanoviť si jasné ciele a aj výsledky, ktoré chcete poradou dosiahnuť. Vhodné je napríklad rozposlať program aj ostatným účastníkom, aby vedeli, do čoho idú. Ešte predtým, ako všetci prídu sa uistite, že fungujú potrebné technológie a pripravené máte všetko čo ste chceli.
Hľadáte vhodné kancelárske priestory?
Ak vám končí nájomná zmluva alebo len potrebujete rozšíriť svoje priestory, pravdepodobne budete hľadať nové kancelárie. Tento proces je veľmi podobný hľadaniu súkromného bývania a niekedy možnosť ešte zložitejší. Priestory na prenájom je najlepšie hľadať online, kde si viete vyberať podľa konkrétnych požiadaviek a predstáv. Nebojte sa pustiť sa do hľadania aj vtedy, ak nie ste s vašimi kanceláriami spokojný. Výmena priestorov vám môže priniesť veľké výhody, ktoré oceníte vy a aj ďalší zamestnanci. Súčasťou ponuky je aj prenájom skladov, ktoré sú často potrebné k podnikaniu. Odkladať tovar na mieste, kde pracujete a zvolávate mítingy nie je dobrým riešením, preto investujte radšej do špeciálneho priestoru, čím oddelíte administratívu od skladovania.